czwartek, 8 listopada 2012

hej

Hej! Właściwie to mój drugi blog. Ale niestety, poprzedni zna za dużo osób, więc zakładam kolejnego. O czym to będzie blog? Będą śniadania, choć nie codziennie, gdyż jestem śpioszkiem i wstaje za późno, żeby sobie coś extra szykować :P Ale mam nadzieję, że ten blog pozwoli mi urozmaicić ten najważniejszy posiłek w ciągu dnia :) Będą też czasem jakieś przepisy. A przede wszystkim będzie to mój pamiętnik, gdyż takiego zeszytowego jakoś prowadzenie mi nie idzie:)A więc, zaczynam!
Dzisiaj na śniadanie było:
Bułka na pół:
1.masło,plaster polędwicy
2.dżem.

Jutro postaram się zrobić coś oryginalniejszego, bo mam na później do szkoły to zdążę. I jutro tylko jedna lekcja i weekend. Właściwie, to już mam taki wstępik do weekendu, bo dziś tylko polski i geografia :) A teraz idę pododawać was do obserwowanych! Do usłyszenia, albo raczej-napisania! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz